۶ پاسخ

از هروقت خواستی
بیشتر سه ماهگی شروع میکنن ولی زودتر هم میشه

از سه ماهگی

من استفاده میکنم برای گردن گرفتن و پا زدنش خوبه خوشش میاد پا میزنه

من از یک ماهگی استفاده کردم عزیزم و میگن از همون موقعی ک تامی تایم میذاری بچه رو بذار روی واتر مت،برای حس دستاش و شناخت از حالت ها خیلی خوبه

همون که توش اب میریزن؟🤔
ازوقتی غلت بزنه

۶ ماه

سوال های مرتبط