خانمهاآغوشی رو از چندماهگی میشه استفاده کرد؟

۴ پاسخ

از همون روز اول که به دنیا میاد بهتره استفاده کنی چون ریزن بچه ها با آغوشی راحتره ادم

از همون اولین روز میشه استفاده کرد

من از همون روزای اول استفاده کردم
یکم که بزرگتر بشن کوچیک میشه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی