۴ پاسخ

وای منم چاق موندم چون شیر میدم اشتهام زیاده حس بدی نسبت ب خودم دارم نمیدونم چکارکنم .

شیرینی جات حذف
سرخ کردنی حذف
روغن زیتون استفاده کن
لاغر میشی با غذا سبزیجات و کاهو اینا بخور
نمی‌خواد حجم غذاتو کم کنی

والا من خود ب خود وزنم میاد پایین کاری نمیکنم

تو بگو چطور چاق شدی 😢

سوال های مرتبط

مامان جانان🍒 مامان جانان🍒 ۱۶ ماهگی
مامان یا ابوالفضل مامان یا ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی