بحث بیخیال بودن و دغدغه نداشتن نیست ما که جای بقیه نیستیم اول سال هم جنگ شد ۱۲ روز طول کشید و تموم شد اینم به امید خدا تموم میشه دیر یا زود ولی یکی عین من که ۳۵ سالمه و ۷ ماهه اقدامم نمیشه نمیتونم صبر کنم و فرصت هارو از دست بدم تازه انقد مسیر باردار شدن سخت شده که درصد کمی با بار اول حامله میشن پس نگران این چیزا نباشین اگه قصدشو دارین انجام بدین تا ایشالا به وقتش نتیجه بگیرین
تصمیم گرفته بودم توی فروردین اقدام کنم ولی فعلا دست نگه داشتم😢
خیلی زیادن تو گهواره ، من که قطعا تو این شرایط اقدام نمیکنم
منننننن🖐️
آره دیگه به خاطر جنگ مثلا موقعیت بارداری و از دست بدم شاید حالا حالا جنگ باشه
هرچند من قبل جنگ باردار شدم ولی نموند
آره عزیزم
ولا من ک تو اقدام بودم جنگ شد
بلههههه من تو اقدامم ....
دارو مصرف میکنم باید ادامش بدم توکل بر خدا....
فعلا همه دور ریزی دارن.کسی داخل نمیریزه تا وضعیت مشخص بشه🤣🤣🤣
آره خودم
تو این اوضاع که نه قبل شروع این اوضاع شروع کردم ولی میدونی که نمیشه که قطع کرد باید چند ماه پشت سرهم اقدام بشه که نتیجه بگیری باز هرچی خیره
فعلا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.