الان تو این اوضاع اقدام نمیکنین برا بچه؟

۴ پاسخ

من تصمیم گرفتم اقدام نکنم تا ببینم نتیجه چی میشه

من باشم میارم، زندگی جریان داره
پیرو امر رهبرم

من ک آزادسازی زده بودم روز اولش اقدام داشتم از روز دوم آزادسازی ک جن*گ شد بیخیال شدم گفتم فلن بچه نمیخام برعکس همین ماه هم شد😂🤦🏻‍♀️

من چندماه پیش اقدام کردم بعدالان میگم خداروشکرکه نشدولی چندماه دیگع ببینم اوضاع چطوره شایداقدام کنم

سوال های مرتبط

مامان پندار مامان پندار قصد بارداری