مگ تو جنگ هشت ساله کسی بچه دار نشد؟؟
خدایی که خودش بچه رو میده فکر همه جاش کرده. ما خودمون هستیم که هی میگیم گرونیه . جنگه فلان با امید و توکل به خدا همش میگذره
نمیتونیم که نسلمونو بخاطر یه باد ناملایم منقرض کنیم 😐😂
من ازدواج کردم که مادر بشم وگرنه شوهر میخواستم چکار عمره دیگه تا بوده همین بوده روز خوب همیشه در راهه
اقدام نبودم خدا خودش داد منم نگهش داشتم
عزیزم اگه فکر نباشیم که سنمون میره بالا دیگه اصلا باید قیدشو بزنیم . خدا اگه فکرشو میندازه تو سرت حتما میدونه از پسش بر میای
این اوضاع معلوم نیست تا کی طول بکشه اگر ب یک یا دو سال خاتمه پیدانکرد میخوایم چیکار کنیم صبر کنیم تا چندسال ؟
قرار نیست که نسل شیعه و ایرانی ها رو منقرض کنیم خدا رو داریم ما نگران نباش
مریم جون شما هفده سال داری حتی تا سیزده سال هم بچه نیاری اوکیه وقتی نگذشته من سی و سه ساله دارم میشم سیزده سال دیگه میشم چهل و شش ساله و دیگه وقت بچه نیست... نه حوصله دارم نه توانش دیگه... من هفده سالگی فکر این بودم دانشگاه کجا قبول بشم کجا درس بخونم پس وقت زیاد داری برا بچه دار شدن
دیگ این مملکت همیش همینطوری بوده یا گرونیه یا جنگه هر روز ی چی میگن نمیش ک از مادرشدنمونو ب خاطر اینا بگذریم امروز جنگه میگن بچه نیارید فردا گرونیه میگ نیارین خب پس کی بیاریم دیگ وقتی مردیم
زندگی ادامه داره اوضاع بهتر که نمیشه بدترم خواهد شد ماها هم دیگه جا باز کردیم عادت کردیم🫠ازدواج کردم که تشکیل خانواده بدم خانواده خودمو بسازم تا چند سال دیگه صبر کنمم...
بحث جنگ نیست تو این اوضاع که قیمتها هر روز یه جوره بچه دارشدن رو کلا منتفی کردم واقعا سخته از پس خودمون بربیاییم شاهکار کردیم
نبودم
ناخواسته شدم
دقیقن سوال منم هست
من اقدام نبودم
روز اولی که فهمیدم باردارم جنگ شد😂😭
انقد گریه کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.