۶ پاسخ

اره
موقع خاب بزار دراز بکشی دیگه تا صبح بلند نشی

مقعدی بهتره

من واژینال میزارم دکترم گفت سعی کن تا نزدیک رحم ببری داخل صبح با ادرار یکم‌میاد

من مقعدی میزارم عزیزم بخاطر همین

من مقعدی می‌زارم و قرص رو واژینال می‌زارم

سوال منم هست چون منم همینجوری میشم

سوال های مرتبط