#فرزند_پروری #کودک #شیرخشک
از کی دیگه نباید ب کمر خوابید گوگل قطه بزنم ببینم

۵ پاسخ

ذره بین نصب کن

من امروز رفتم دکترم گفت از ۱۸ هفته دیگ نخواب به پهلو بخواب

از ۲۰هفته ولی من از الان وقتی به کمر دراز میکشم وحشتناک تیر میکشه بستگی به بدنت هم داره

از ۲۰ هفته دیگه

میگن از هفته ۲۰ دیگ باید رعایت کنی
باز ببین بقیه چی میگن

سوال های مرتبط

مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی خونه مامان نی نی خونه هفته پانزدهم بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته سیزدهم بارداری
مامان الینا و ماهور⭐ مامان الینا و ماهور⭐ ۴ ماهگی
مامان علی کوشولو مامان علی کوشولو ۸ ماهگی
مامان فندق کوچولو🌰🍼 مامان فندق کوچولو🌰🍼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وسوم بارداری