باز پاشویه کن اگه پایین نیومد بروفن بده
نه دیگه شیاف نده
پسرمن ک اصلا استامینفون اصلا نبش پایین نمیاره فقط بروفن اثر میذاره وزنش 10شیش ساعتی پنج سیی
عزیزم اگه تبش پایین نمیاد شربت ایبوپروفن کودکان بده در حد ۳ سی سی اون زود میاره پایین. دکتر پسرم گفت اگه تبش کنترل نشده هر ۴ ساعت یک درمیان پاراکید و بروفن بده. مثلا ۸ پاراکید ۱۲ بروفن ۴ دوباره پاراکید
ایبوپرفین بده
بروفن باید بهش بدید ،شیاف هر ۸ساعتی هست ولی اگر تبش زیاذه بروفن بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.