۶ پاسخ

باز پاشویه کن اگه پایین نیومد بروفن بده

نه دیگه شیاف نده

پسرمن ک اصلا استامینفون اصلا نبش پایین نمیاره فقط بروفن اثر می‌ذاره وزنش 10شیش ساعتی پنج سیی

عزیزم اگه تبش پایین نمیاد شربت ایبوپروفن کودکان بده در حد ۳ سی سی اون زود میاره پایین. دکتر پسرم گفت اگه تبش کنترل نشده هر ۴ ساعت یک درمیان پاراکید و بروفن بده. مثلا ۸ پاراکید ۱۲ بروفن ۴ دوباره پاراکید

ایبوپرفین بده

بروفن باید بهش بدید ،شیاف هر ۸ساعتی هست ولی اگر تبش زیاذه بروفن بده

سوال های مرتبط