چه طرز عکس گرفتن بودخ برات خوب نگرفته
حس میکنم مثل مال منه 🥹😍
برای منم گفت کوچیکه معلوم نیس
وا😑من شنیدم اگه معدت پر نفخ و اینا باشه مثل مه تو سونو میوفته و عکس تار میشه اما این خیلی بده
پ چرا ایقد بد عکس گرفته برات🤨
حدس حسی پسره
اصلا واضح نیس برا من قشنگ واضحه... دکترت از سر خودش باز کرده باید همونجا میگفتی
خیلی بد عکس گرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.