عکس نینی تو سونو انتی چرا اینطوریههه؟؟😢😂 هیچی نمیشه تشخیص داد

تصویر
۷ پاسخ

چه طرز عکس گرفتن بودخ برات خوب نگرفته

حس میکنم مثل مال منه 🥹😍

برای منم گفت کوچیکه معلوم نیس

وا😑من شنیدم اگه معدت پر نفخ و اینا باشه مثل مه تو سونو میوفته و عکس تار میشه اما این خیلی بده

پ چرا ایقد بد عکس گرفته برات🤨

حدس حسی پسره

اصلا واضح نیس برا من قشنگ واضحه... دکترت از سر خودش باز کرده باید همونجا میگفتی

خیلی بد عکس گرفته

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دیانا🩷گردو‌🩵 مامان دیانا🩷گردو‌🩵 ۶ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته شانزدهم بارداری
مامان تو دلیم🥺😍 مامان تو دلیم🥺😍 هفته شانزدهم بارداری