خانما عصاره قلم تو چی میزارید فریزر؟

۶ پاسخ

بریز تو یه ظرف بزار تو یخچال
مثل ژله میمونه
خودشو که گرفت تو هر اندازه ای که میخوای برش بزن و بریز تو کیسه فریزر و بزار تو فریزر

من تازه امروز درست کردم ولی دیگه وقت نشد میکس کنم موند برا فردا

بیاید گروه روبیکا اینجا انگار مدرسه شده ساعت ۱ تا ۹ تعطیله روبیکا پیام بده لینک بدم Mohadeseh_z68

بریز کف یه سینی گود وقتی خودشو گرفت مربعی قاچ بزن از هم جدا کن داخل زیپ کیپ یا مشمبا فریز بریز بذار تو فریزر

پلاستیک گذاشتم من

تو قالب يخ

سوال های مرتبط

مامان آیلین وآیهان مامان آیلین وآیهان ۸ ماهگی
مامان لیــان💚 مامان لیــان💚 ۶ ماهگی