۴ پاسخ

من قلم هارو شستم و گذاشتم رو گاز ۲۴ ساعت جوشید قشنگگگ لعاب داد بعش میکس کردم و بسته بندی کردم

قلم رو با برگ بو و یکم دارچین بزار بپزه کامل بعد از صافی آبشو رد کن ،بعد بزار سرد بشه ،تو قالب های یخ میتونی بریزی خیلی کوچیک یه بست بزار تو زیپ کیپ ،بعد موقع سوپ میتونی یدونشو قاطی کنی

داخل قالب های کوچیکه سیلیکونی بریز یخ بزنه موقع برداشت ی خونه رو خالی کن

قلم رو بشور با ی پیاز ۴ قاچ برگ بو و کمی چوب دارچین بزار توی زود پز ۳ ساعت بپزه بعدش از آبکش رد کن مغز داخل قلم رو درآر میکس کن بریز توش بعد بزا یخچال حالت ژله ای شه و هر جور دوس داری فریز کن من که توی زیپ کیپ میریزم

سوال های مرتبط

مامان 🌙نیلماه🎀 مامان 🌙نیلماه🎀 ۱۵ ماهگی
مامان 🩵آرمان🩵 مامان 🩵آرمان🩵 ۹ ماهگی
مامان کیان فسقلی مامان کیان فسقلی ۷ ماهگی