خوبه منکه ۱۶ هفتم انگار حامله نیستم ولی پنگوئنی شدم نمیدونم چرا
پسره نینی؟؟
منم همینجورم عزیزم
منم همینقدره
صبحا هم که بیدار میشی همینه شکمت یا کوجیکتره؟
من دارم میترکم😂
مال منم همینقدیه خوبههه
خخخ شکم الانه منه😑😑البته من بچه دومم
اینم از بغله
من ۱۸ هفتم شکمم انقده
من اینجوریم الان
من شکمم بزرگه ولی اصلا اضافه نکردم مامانم میگه شکم دومته اینجوریه
من شکمم خیلی بزرگ شده ولی وزنی اضافه نکردم از پشت معلوم نیست باردارم بجز شکم هیچ تغییری نکردم
ميزوووون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.