۸ پاسخ

طبیعیه

من اکثرا خون دماغ میشم شبا تو خواب البته خیلی نمیاد بیرون بیشتر داخل دماغمه پر خون میشه

اگه فشارت بالا نیس عادیه

ن نرماله

من فقط تو بینیم خون میبنده
که اونم یه وقت هایی که فشارم میره بالا و سردرد دارم

نه عادیه

سلام مگه آسپرین میخوری؟

نه تو بارداری عادیه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا و ایمان مامان ایلیا و ایمان ۳ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۰ ماهگی