اگه به موعدت مونده مبارکه منم میبینم😬
نه منفيه
من قشنگ هاله را دیدم
دوباره بی بی زدین؟چیشد؟باردارین؟
بخاطرقرص اورژلنسی ک خوردین عقب انداختین
بنظرمن منفی هست
خط تبخیره اگه سفیده منفیه
منفیه بابا
این بی بی چکا همشون هاله دارن
منفیه عزیزم
من میبینم
منفیه
یه هاله کم رنگ هس
منفیه
والا من هاله رو میبینم بخدا
ولی من هاله بسیار کمرنگ میبینم
چند روز عقب انداختب
هاله داره مثبته
البته خوده بیبی بهتردیده میشه ولی کم حال بنظرتون صبح برم آزمایش تاخیالم راحت شه اینقد بیبی نزنم دیونه شدم بخدا
توهمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.