نمیدونم فازاین ملا و اخوندا چیه ک ب خودشو جرعت میدن حس نجس بودن رو تو زمان پریودی ب زنا القا کنن...چرا نباید تودوران پریودی با خدا حرف بزنیم مگه خودش مارو اینجوری نیافریده؟
مگه عادت ماهیانه گناهه ک قرآن سر نگیری؟.
مگه نجسی یا کثیفی ؟!
کجای قرآن نوشته زنی ک پریود هست نمیتونه قرآن بخونه یا شب قدر نگذرونه
معنی فارسی قرآن درست بخونید متوجه میشید خدای احد و واحد کیه. خدا فقط مهربونی و پاکی و بخشندگی و دانایی و توانایی و رحمان و رحیم بودن کلی خوبیایی دیگه چیز بدی نداره ک
به خط قرآن دست نزن.
بله میشه فقط روی خطای قرآن دست نزن
میتونی بخونیش فقط باید وضو بگیری و به آیه ها دست نزنی رو سر گذاشتنم مشکلی نیست
پروید چیههه؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.