۶ پاسخ

نمیدونم فازاین ملا و اخوندا چیه ک ب خودشو جرعت میدن حس نجس بودن رو تو زمان پریودی ب زنا القا کنن...چرا نباید تو‌دوران پریودی با خدا حرف بزنیم مگه خودش مارو اینجوری نیافریده؟

مگه عادت ماهیانه گناهه ک قرآن سر نگیری؟‌.‌
مگه نجسی یا کثیفی ؟!‌
کجای قرآن نوشته زنی ک پریود هست نمیتونه قرآن بخونه یا شب قدر نگذرونه‌
معنی فارسی قرآن درست بخونید متوجه میشید خدای احد و واحد کیه. خدا فقط مهربونی و پاکی و بخشندگی و دانایی و توانایی و رحمان و رحیم بودن کلی خوبیایی دیگه چیز بدی نداره ک‌

به خط قرآن دست نزن.

بله میشه فقط روی خطای قرآن دست نزن

میتونی بخونیش فقط باید وضو بگیری و به آیه ها دست نزنی رو سر گذاشتنم مشکلی نیست

پروید چیههه؟؟؟؟

سوال های مرتبط