۵ پاسخ

طبیعیه من همش دارم

مبارکه داری میزایی😐😂

استراحت کن عزیزم
ساکتواماده کردی ؟
ی ماشینم آماده کن نصف شبی دردسرنشه برات

درداتو ساعت‌بگیر چند دقیقه یک‌باره

خب برو دکتر عزیزدلم
آرامش خودتو حفظ کن برو دکتر شاید دهانه رحمت باز شده باشه
چون منم دقیقاً اینجوری بودم

سوال های مرتبط