۷ پاسخ

حریره نارگیل

یمدل دیگم میتونی درست کنی شیر۴ لیوان خامه ب دمای محیط رسیده شکر و پودر ژلاتین اینم خیلی خوشمزه میشه رو گاز حل شد یکم ک بود رو گاز بریز تو ظرف‌بزار یخچال بخاطر پودر ژلاتین زود میبنده

یه لیوان شیر یه قاشقو نیم شکر یه قاشق سر پر نشاسته این برا یه نفره با هم به سردی مخلوط کن روی حرارت بزار وقتی به قوام رسید بهش خامه صبحونه یا کره اضافه کن خواستی کاکائویم بشه پودر کاکائو بزن بعد میزاری یخچال اگرم خواستی لایه لایه بسکویت پدی بور میزاری بعد از مواد خیلی چیزا میشه داخلش بزنی پوره موز پودر دارچین گردو / به سلیقه خودت

بعد غلظت گلاب و یکم کره و پودر هل و اینا هم بهش اضافه کن اگ داشتی

شیر ۴لیوان نشاسته ۳ قاشق آرد ۳ قاشق شکر ۶ قاشق همشو هل کن بزار رو گاز ب غلظت ک رسید تو ظرف جا کن با بیسکوییت و موز تزیین کن ...بعضیا دلبخواعه توش زرده تخم مرغم میزنن اولش ک رو گاز هنوز نزاشتن پودینگی میشه

نشاسته با شیر و گلاب و وانیل شکر و ژلاتین قاطی کن بزار روی گاز تا کمی سفت بعد بریز تو قالب چرب شده بزار یخچال اگه خواستی زعفران و کاکائو هم میشه بریزی بزار یخچال بعد برش گردون مثل پاناکوتا میشه

توش بیسکوییت پتی بور بزن خوشمزه میشه

سوال های مرتبط