۶ پاسخ

گلم‌گپ‌ چت زدیم تو روبیکا خاستی بیای آیدی بده ببرمت

پاهاتو با روغن مخصوص ماساژ بده خون همه جا جریان پیدا کنه..

خواهرم داشت عمل کرد

من روی پام ی رگای ابی اومده نمیدونم واریسه یا ن از شکلش بدم میاد اگ واریس باشه میشه کاریش کرد ک رگش نشون داده نشه

مامانم داشت رفت دکتر براش سونو نوشت.دردش زیاد بود و خیلی ورم کرده بود پاهاش.نگران شدیم.بعد از سونو دکتر گفت تزریق انجام بده.خداروشکر هم ورم ازبین رفت هم دردش.

مامانم داره کازیش نمیشه کرد
بابد ببری بیزون دکتر برات واریس هارو با امپل رفع کنه و از بین ببره

سوال های مرتبط