۱۰ پاسخ

کپسول لاکتوفوم و کپسول لاکتوواژ رو بعداز یک هفته که اپلیکاتور زدی باید شروع کنی
قند و شیرینی هم کم مصرف کن

اینو یکی از مادرها که ماما بود بهم گفت خیلی خوب بود

تصویر

عزیزم منم همینم دکتر خیلی رفتم الان بهترم پاپ اسمیر دادی

وای من فردا میخوام برم دکتر برا عفونت
معاینه هم میکنن یا نه
شرایط ندارم برم حموم خونه خودم نیسم

منم سالی دودفعه عفونت میگیرم بااینکه خیلی رعایت میکنم،امسال ی متخصص زنان زایمان رفتم برام ۳۰تا بایوفم نوشت ،گفت آب زیادبخور،شیرینی جات نخور خیلی تاثیرگذاشت

تو رابطه خیلی رعایت کنید قبلش دوش بگیرید ببخشید از آب دهن استفاده نکنید چون سریییع عفونت میگیرید فقط ژل روان کننده بزنید..چون خشکی هم باعث عفونت میشه

باید یک دوره هر دو دارو بخورید
به اسم مکمل بده بهش

رفتم ماما گفت ک از همسرته بهش قرص داد

منم اینجورم فک میکنم از همسرامون میاد عفونت

وای مثل منییییییی دیوانه شدم از بس عفونت گرفتم
دکتر خوب هم رفتم ولی هیچ

سوال های مرتبط