۳ پاسخ

چابهار زدی؟ چیزای داغ نخور فقط همیشه هم مرطوب نگهش دار
سونوگرافی کجا خوبه چابهار نمیدونی؟ تأمین‌اجتماعی داره؟ من تازه اومدم نمیدونم بلد نیستم

پیش کی فیلر زدی؟؟
زیاد درد داشت؟؟

ماساژ بده چای نخور فعلا غذاهای داغ هم نخور می‌خوابه تا دوهفته لب هم نگیر

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۴ سالگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۴ سالگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۴ سالگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۴ سالگی