۳ پاسخ

اره چرا اخه شبا قط میکنن

ساعت دوازده خاموشی؟

عه پس شبا قطع میکنن، من دیشب دیدم همون تاپیک قدیمی مونده بالا فک کردم همه خوابن 😂

سوال های مرتبط