دعامیخونیم
💔💔💔
واقعا منم خسته شدم 😢تازه مشهد ارومه و خیلی توی استرس مث تهران یا شهرای دیگه نیستیم اما بازم…..
دراز کشیدم صلوات میفرستم تو اتاق دخترمم تا خابش ببره
اینروزا میگذره ولی استرس ووخاطراتش تاا اخر عمرمون باهامونه🥹🥹🥹🥹🥹
عه کامبیز مشکی پوشیده تی وی ما🤣
خودت خوبیقشنگم
امیدوارم زود تموم بشه
خیلی زیبایی
عزیزم یه پست گذاشته بودی قبلا درباره استفاده از لوله باز کن صاف برای چدنهای گاز
میشه بگی میزانش چقدر باید باشه؟نسبتش به آب چقدر باشه
چقدر فرشت مثل مال منه
نشستم تو تاریکی دخترم رو میخوابونم
مامان کنجد اون درخت رووو که کنار میر تی وی رو از کجا خریدی
چه دیزاین قشنگی😍
مشغول با بچه همراه با استرس فراووون
چه خونه خوشگلی داری میشه بیشتر عکس بدی از خونه ات حس خوبی به آدم منتقل میشه
درخواست دوستیمو قبول کن عزیزم اگه انلاینی
میزتی وی تون خیلی زیباس میشه ی عکس واضع بدین
درخواستم قبول کن
تهران چجوریه وضعیت عزیزم؟
درخواست دوستیمو قبول کن
عههه منم دارم نگاه میکنم
میزت چ خوشگله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.