عزیزم حالا رژیم بگیری وزن کم کنی خیلی خوبه اما بدون ک مرد یا حتی همجنست حق نداره از ظاهرت ایراد بگیره تو خوبی قشنگی بهترین خودتی اینو ب باورش برس و همیشه اینو بدون بهترین دفاع حمله ست
تو هم همیشه از ی چیزیش ایراد بگیر اگر تو صورتش چیزی پیدا کردی بولدش کن بگو وای دلم میخاس مثلاً بینیت اینجوری بود ازین فرم بینی خوشم نمیاد یعنی بهترین راه کم کردن روی مردها همینه ولاغیر
جوری اعتماد بنفس کاذبشون میریزه ک جیکش دیگه درنمیاد
چه بیشخصیت که دلش اومده بهت این حرفو بزنه
عزیزم جلوت اینجوری گفت بگو وا من که از اندامم خیلی راضیم اگه چاقه بگو اول تو رژیم بگیر عین خرس شدی بعد من یا اگه لاغره بگو داری میشکنی تو یکم بخور خودتو چاق کن لباساتو دربیاری ازت یه خاطره میمونه😂😏
رژیم فست خیلیا دیدم جواب گرفتن
شوهر من که میگه بدم میاد ازت لاغری 😃🥲💔 هرکارم میکنم چاق نمیشم دیگ بیخیال شدم
حواسم نبود تو تایپیک قبلیت جواب دادم گلم
عالللیه معجونی ک گفتم♥️
عزیزم رژیم فست بگیر هم زود لاغر میشی هم اینک من باهاش نتیجه گرفتم
بهم پیام بده مامان نور
بنظرم شوهرت باید اصلاح شه این چه طرز حرف زدن با یه زن بچه دار اخه شما زایمان کردی طول میکشه تا اندامتمثل سابق شه 😑من هی میگم چاق شدم همسرم میگه خوب مادر شدی فرق کردی خیلیم طبیعی و خوبی 🤦🏻♀️بنظرم مشکل همسرتونه نه خودتون
سلام عزیزم پیامم رو دیدی . بهت درخواست دادم قبول کن پی وی یا زیر اولین تاپیک هم پیام بزار ببینم بنده مشاور تناسب اندام هستم کمکت میکنم داخل یک ماه بدنت فیت فیت بشه
اینم شمارم اگر پیام ها برات نیومد روبیکا یا اینا میتونی پیام بدی
09923566278
گلم من رژیم فست گرفتم روزه هم میگیریم بدون سحری مثلا از افطار تا ساعت ۱۰من شام و اینا میخورم دیگه چیزی نمیخورم تا فردا افطار بعد دمنوش پودر دارچین و میخک زنجبیل قاطی کردم میریزم تو ابجوش میخورم هم افطار هم قبل از خواب قبل از ماه رمضون هم روزه میگرفتم به همین شکل ۶کیلو لاغر شدم در طی دو ماه از ۹یا۱۰شب به بعد فقط چای خالی یا دمنوش یا آب
صبح ناشتا زیره آسیاب شده بریز تو چایی یا آب جوش و بخور
خب خوشش نیاد
قطعا توام از همچین آدمی که مقابلته خوشت نمیاد
بس بیخیال
عزیزم فقط کالری شماری کن برنامشو نصب کن سالم خوری و کالری شمااری و فستینگ خیلی جوابه
هعییی
منم چاقمم شوهرمم ولی دووس داره میگه لاغر نشووو🫤😂
ولی از ۹۳به۸۲رسوندم خودمووو
همینطوری بمونم کافیه
اوندفعه بغلم کرد میگههه عهه چقدر کوچیک شدییی😁و من ذوووق😍😂😂
منم فست گرفتم بقیه توضیح دادن
رژیم فستینگ خیلی خوبه
یه بارشوهرم بهم گفت منم گفتم خوب منم ازاندامت خوشم نمیادبروخودتو درست کن بعدبه من نظربده 🤣
حالا مگه خودش هیکلش ورزشکاریه؟؟
شور اونایی ک زنشون چاق لاغر میخان
لاغر باشن چاق میخان نکبتا بوگو همینم ع سرت اضافی🤕
من از ۹۸ شدم ۶۸ کیلو. توی ۴ماه. فقط فقط قند مصنوعی حذف کن با نون و هفته ای یبار الی دوبار برنج بخور اونم ۷ قاشق. ببین چطوری وزن کم میکنی. خیار و اب فراوان یادت نره پیاده رویم نمیتونی کنی توی خونه ۳۰ دقیقه راه برو تند تند. من بعد زایمان ب شدت چاق شدم از ۶۳ شدم ۹۸ الانم ۵ کیلو دیگ کم کنم میشم ۶۳ .
میوه ام یکی در روز بخور. شام حذف کن. سفیده تخم مرغ دوتا در روز بخور پروتین داره سیر نگهت میداره سینه مرغ ابپز با هویج ابپز بخور پروتین داره سیر نگه میداره میخای لاغر بشی همینکارکن مانکن میشی منم نمیشد باشگاه برم باهمینکار کم کردم ولی باید اراده داشته باشی کم نیاری و ادامه بدی چون این وسط استب وزنی میگیری ک باید فستینگ بگیری ۱۶ ساعت جز مایعات هیچی نخوری وقتی استپ وزنی گرفتی. لطفا هله هوله نخور کیک اینا حذف کن چای خالی بخور یا نهایت با یدونه مویز. خرما حذف کن قندش درست طبیعی ولی چاق میکنه موز هفته ای یدونع بخور اونم روز بخور کالریش بالاست اب بخور ۸ لیوان ساعتی یک لیوان اب بخور. اب نمیزاره گود بشه چشمات بخاطر لاغری خلاصه ک ۴ماه بعد کلی وزن کم میکنی ولی نونم نباید بخوری حتی اندازه کف دست. برای ریزش موهم قرص امگا و اهن مصرف کن با شامپو پنتن قهوه ای
منم با فست ۱۰ کیلو لاغر شدم ورزش هم تو خونه با اپلیکیشن ورزش انجام میدادم ب حدی ک عرق میریختم .باربی شدم اصن
آمپول لاغری بزن
من رژیم گرفتم ولی نه فوری.نمیخواستم زیاد رو خودم فشار بیارم تو ۶ ماه حدود ۱۵ کیلو کم کردم..اصلا هم سخت نیست.شیرینی جات حذف کردم.غذا کمتر میخوردم
چند کیلویی
منم هی رژیم میگیرم هی ول میکنم
ببین با چیزی خوردن ک لاغر نمیشی قندو شکرو حذف کن واقعا وزنت کم میشه حتی چیزایی ک قند داره هم سعی کن کم بخوری مخصوصا قند مصنوعی میوه زیاد بخور آب زیاد بخور مخصوصا قبل غذا پفیلا زیاد درست کن بخور هم سیرت میکنه هم چاقت نمیکنه غذاتم ب مرور هر دفعه چن قاشق کم کن روزای اول سخته ولی بعد معدت عادت میکنه تحرک هم ک باید داشته باشی باشوهرت هم صحبت کن بگو عزیزم من از حرفت ناراحت شدم لحن حرف زدنت خوب نبود میتونستی یجور دیگ بگی ک منم ناراحت نشم
اگر واقعا میخوای کم کنی من کمکت میکنم
توان مالی داری هفته ای دو و نیم هزینه کنی تا بهت بگم؟؟؟
درهر صورت برا سلامتیت خوبه ک لاغر شی اما حرف شوهرت اصلا خوب نبوده میتونست بهتر بهت بگه توام ممکنه از ی چیزای ظاهر اون خوشت نیاد و میتونی بش بگی .اما ما زنا قانعیم.مگ چن کیلویی؟
من با فست ۲۹ کیلو تو ۴ ماه کم کردم
چند کیلویی ؟؟
حرف هر روز شوهر من اینه اصلا گوش نمیدم قهقهه میزنم وقتی میگه گوشت میشه به تنم
عشقممم درخواست بده جونم منم چاقم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.