بخور شیرتو شیرین میکنه بچه ات خوشش میاد بیشتر شیرتو میخوره من چنباری خوردم
اگ رفلاکس داره لبنیات گاوی نخوری بهتره ،اگ نداره اشکال نداره بخور ،دختر من رفلاکس داره بعضی وقتا بستنی میخورم
تا الان دوماه و ۱۰روزشه نخوردم
اره رفلاکس مخفی داره
گفتم لبنیاته شاید ضرر داره
وا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.