سلام دوستان بستنی ضرر داره بخوریم

۶ پاسخ

بخور شیرتو شیرین میکنه بچه ات خوشش میاد بیشتر شیرتو میخوره من چنباری خوردم

اگ رفلاکس داره لبنیات گاوی نخوری بهتره ،اگ نداره اشکال نداره بخور ،دختر من رفلاکس داره بعضی وقتا بستنی میخورم

تا الان دوماه و ۱۰روزشه نخوردم

اره رفلاکس مخفی داره

گفتم لبنیاته شاید ضرر داره

وا نه

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان😍 مامان آقا آیهان😍 ۱۰ ماهگی
مامان کارن جون مامان کارن جون ۱۵ ماهگی