۱۳ پاسخ

استراحت مطلق اصن پانشو فقط برا دسشویی و تمام

من از ۲۸باوجود استراحت بعد دوهفته شد ۲۵دکتر گفت سریع سرکلاژ چون این ینی نزمی دهانه رحم که بی دلیل کم شده اینقدر.
نباید دکتر میزاشت هفته بعد برات سرویکس ک بالا نمیره دیگه باید سرکلاژ میکرد بران

شوهرت باور نداره با خورت ببرش مطب دکتر تا دکتر بهش بهش حالی کنه

طول سرویکس و تو سونو ان تی مینویسه اخه من دیروز سونو‌دادم هنوز نرفتم پیش دکتر باید چن‌ باشه نرمالش

اصلا واینستا برای هفته بعد پیش یه دکتر خوب برو حتما سرکلاژ کن عزیزم اشتباه منو نکن من دکترم هی گفت شیاف استراحت سونو الکی وقت کشی کرد برا من اومد رو ۲۲ طولش هفته بارداریمم ۲۳شد که هرکسی قبولم نمی‌کرد تو هفتت پایینه حتما انجام بده نه درد داره نه ترس بیهوش میکنن

تا پایین تر نیومده برو سرکلاژ کن ، ریسک نکن
من هفته قبلی یهویی اورژانسی بردنم سرکلاژ

من ۳۵ بودم شدم ۳۴ دیگه شدم ۳۲ وااای درد دارم

اگر شیاف و دارویی ک دکتر داده مرتب مصرف کنی و استراحت مطلق بدی ب خودت ک فقط برای دسشوویی بلند شی و نشینی و رو پهلوی چپ دراز بکش

خیلی پاییمه حتما سرکلاژ کن ب نظرم
اسنراجت مطلق شو شیاف هر ۱۲ساعت بردار هفتگی امپول بزن
زیرپات بالشت بذار

برا منم همین شد دقیقا از ۳۴اومد پایین رفت زیر۲۵سرکلاژ شدم بالا نمیره اما سرکلاژ کن اصلااااا ترس نداره اصلاااا متوجه نمیشی چون بیهوش میکنن بعدشم درد نداری

انتی تا انومالی کار سنگین انجام دادی مثلا پله یا خم و راست من ک همش استراحتم تا الانم سرویکسم همون ۳۵بوده

عزیزم خیلی باید رعایت کنی و استراحت کنی بیشتر دراز بکش منم از ۳۵ اومدم ۳۰ دیگه میترسم جم بخورم

سرکلاژ راحته باید خیلی استراحت کنی هیچ دردیم نداره

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌ونهم بارداری