۹ پاسخ

الهی آمین

ب امید نور🕊

جنگم تموم بشه خنده ب لبام نمیاد زندگیم از هرچی تهیه پر شده

هیچ وقت مردمی که از دست دادیم رو فراموش نمکنیم ولی زندگی ادامه داره مجبوریم ادامه بدیم

ما که امیدمون به نوره✨

انشالله به زودی ☘️

😔😔😔با کشته شدن این همه مردم بی گناهمون چجوری اخه
من دق میکنم بخدا

انشاالله

منم دقیقا صبحا آهنگ میزارم به این آهنگه میرسم یه بغصی گلومو میگیره

سوال های مرتبط