الهی آمین
ب امید نور🕊
جنگم تموم بشه خنده ب لبام نمیاد زندگیم از هرچی تهیه پر شده
هیچ وقت مردمی که از دست دادیم رو فراموش نمکنیم ولی زندگی ادامه داره مجبوریم ادامه بدیم
ما که امیدمون به نوره✨
انشالله به زودی ☘️
😔😔😔با کشته شدن این همه مردم بی گناهمون چجوری اخه
من دق میکنم بخدا
انشاالله
منم دقیقا صبحا آهنگ میزارم به این آهنگه میرسم یه بغصی گلومو میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.