برای ذوق بهار و ماهی قرمز
حتی برای زندگیه معمولیم باید پنجاه سال دیگه صبر کنیم اونم شایدا
من فقط امیدم به اون دنیاست اصلا به خاطر اون دنیاست که این دنیا تحمل میکنم
💔💔💔💔
💔😪
دیشب داشتیم با همسرم صحبت میکردیم،برای یه خانواده سه نفره که بریز بپاش نداره،مهمون نداره،مسافرت نره،خرج ماشین نباشه،دکتر دوا نباشه خیلی خیلی حداقل و کم خرج باشن،بدون هزینه لباس،فقط خوراک،اجاره یه قسط ۳تومنی،باید ۴۰ میلیون ماهانه داشته باشه،اونوقت نمیدونم چجوری حقوق قانون کار ده تومنه😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.