من کلا نمیتونم قرص بخورم حالت تهوع میگیرم ب دکترم گفتم نمیتونم بخورم گفت یکی دوبار در هفته هم بخوری کافیه روزی ک کلسیم میخوری مولتی نخور تا اذیت نشی مهم نیست بچه از بدن خودت ویتامین هاشو میگیره من سر دختر اولمم اینجوری خوردم ماشالله دخترم همه چیزش خوبه و هیچ مشکلیم نداره سخت نگیرین
شما تا چند روز ذخیره داری برای ویتامین ها و اسید فولیک بغیر از داروهای واجبت اگر بیماری خاصی داری
نه بابا
جاری من اول تا اخر نه سونو داد نه قرص خورد فقط یه جنسیت رفت
روزی ۲بارم قلیون میکشید چیزیش نشد
فقط بچش الان خیلی ضعیفه از شدت کمخونی لباش کبوده
نه بابا بایه بار نخوردن چیزی نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.