الهی امشب خبر مرگشو بشنویم🥲😔
انشالله که خبر بستری شدنش توتیمارستان بشنویم زردک بایدزجربکشه تابمیره
کاش این جنگ لعنتی تموم بشه خسته شدیم
انشاالله یه جوری بزننش ک پوشکش کنن نتونه بلندشه
کاش خدا دعای اینهمه آدمو بشنوه😞کااااش
کاش امشب ورق برگرده یه اتفاق خوبی بیفته
خبر مرگ سگ زرد و اون یکی حیوون آرومم میکنه فقط
آقا من پوشک رو از قصد اونجوری نوشتم ک هم بیاد تو فرزند پروری ،هم منظورمو برسونم🤣
فقط اون کسایی که دیس لایک زدن🫤عقل ندارن راحتن🤣
نمیدونم چرا قلبش از کار کردن برای همچین ادمی خسته نمیشه وایسه
خداروشکر از اخبارا میاد ک امشب آرومتر از دیشبه
اگه بمیره نه
کاشکی پوشک بزنه ما این پایین جمع کنیم
سایز شش مای بیبی من میخوام
پوشک میزنه ولی قعطان مولفیکس میزنی نشتیش کمتره😂😂
پوشک😂
آره کم کم باید پوشک ببنده🤣🤣🤣🤣
پوشک ؟؟
بمب میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.