۱۶ پاسخ

الهی امشب خبر مرگشو بشنویم🥲😔

انشالله که خبر بستری شدنش توتیمارستان بشنویم زردک بایدزجربکشه تابمیره

کاش این جنگ لعنتی تموم بشه خسته شدیم

انشاالله یه جوری بزننش ک پوشکش کنن نتونه بلندشه

کاش خدا دعای اینهمه آدمو بشنوه😞کااااش
کاش امشب ورق برگرده یه اتفاق خوبی بیفته
خبر مرگ سگ زرد و اون یکی حیوون آرومم می‌کنه فقط

آقا من پوشک رو از قصد اونجوری نوشتم ک هم بیاد تو فرزند پروری ،هم منظورمو برسونم🤣

فقط اون کسایی که دیس لایک زدن🫤عقل ندارن راحتن🤣

نمیدونم چرا قلبش از کار کردن برای همچین ادمی خسته نمیشه وایسه

خداروشکر از اخبارا میاد ک امشب آروم‌تر از دیشبه

اگه بمیره نه

کاشکی پوشک بزنه ما این پایین جمع کنیم
سایز شش مای بیبی من میخوام

پوشک میزنه ولی قعطان مولفیکس میزنی نشتیش کمتره😂😂

پوشک😂

آره کم کم باید پوشک ببنده🤣🤣🤣🤣

پوشک ؟؟

بمب میزنه

سوال های مرتبط

مامان فرشته ها❤👼👼 مامان فرشته ها❤👼👼 ۲ سالگی