یکم جوشنده چهار گل بهش بده و با روغن و قرص استامینوفن سینشو چرب کن و قطره بینی هر چهار ساعت بزن عالیه و تخم بهی از عطاری بگیر دم کن صاف کن بده بخوره یه مایع غلیظ ب دست میاد
ی قابلمه اب کن بزار رو بخاری و یکی رو گاز..بالهنگم دم کن بده ی قطره چکون..جوشونده سرما خوردگیم خوبه قطره بینی هم میتونی استفاده کنی
با قطره سدیم و پوار تمیز کن بینیش رو هر چند ساعت خیلی کمک میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.