لباسشو کم کن
پاشویه کن
پوشکشم باز کن
سلام شما هم یک ماهگی بچتون سرماخورده بود چکار کردین بهتر بشه؟من الان شرایطم همینه
سی و سه روزشه و بینیش گرفته
پاراکید میگرفتی که طعمش بهتره ممکنه بخوره
یه شیاف کامل بزار .اگه نیامد پایین ۴ ساعت یه بار بزار.بدن شویی کن.لباسخنک بپوش
دستتوباگلاب خیس کن بیاررودستوصورتوپاهاش منم امروزواکسنشوزدن دیشبم یه خورده بیقراربودامشب بدترتبم داره باگلاب یه ذره بهترشد
من نصف گذاشتم
اما کاش با دکتر مشورت میکردی استا دیگه یا شربت بروفن بهش میدادی دکتر به من گفت از ۶ میتونه شربت بروفن بخوره
برای تبشم پاشویه کن پیاز بزار کف پاهاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.