۸ پاسخ

والا قند مصنوعی واسه آدم بزرگاش هم خوب نیستش چه برسه به بچه یکی دو ساله تا میتونی ذایقه بچه رو سمت شیرینی نبر

سعى كن شكلات و چيزايى كه خيلى قند مصنوعى دارن ندى ميگن بلوغ زودرس مياره و باعث بيش فعالى بچه ميشه

من خودم عاشق شیرینی ام و اصلا نمیتونم جلوی خودمو بگیرم از بس تو نوزادی قند داغ و تو بچگی چیزای شیرین خوردم الان تا ۱ سالگی که شکر و قند مصنوعی ندادم و تا ۳ سالگی ام نمیدم بعدشم خیلی کم
الان علم ثابت کرده قند برای آدم بزرگام خوب نیست و باید حذفش کنن چه برسه به بچه البته اینا نظر شخصیه منه شما که مختاری عزیزم😍

بیسکوییت اینارو زیاد تحویل نمیگیره
ولی دنت رو خیلی دوست داره
والا میدم من هرچی بخواد
تو دنت پودر گردو و بادام و جوانه گندم میریزم ک بخوره

من هرازگاهی میدم. مامانم میگه دنت نده نویان دنتش تموم میشه گریه ک چرا تموم‌شد 😆

فقط چیزایی کاکائو دارن زیادیش خوب نیست

منم میدم اما تو دهنش میجوه بعد تف میکنه نمیخوره ولی بنظرم برای یادگیری تو خوردن خوبه

والامن میدم ولی یه سریا خیلی حساس ترن نمیدن

سوال های مرتبط

مامان افرا گلی❤️ مامان افرا گلی❤️ ۱ سالگی
مامان موفرفری مامان موفرفری ۱ سالگی
مامان آدرین مامان آدرین ۱۶ ماهگی
مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری