خوابم میاد پسرم نمی‌خوابه وای چشاام

۴ پاسخ

آخ چقدر سخته من پسرم شبا راحت میخابه ولی سر خیزه ۶بیداره
شبا هم فقط یکی دوبار برا شب. بلند میشه

منم تو همین وضعم با این تفاوت ک تا میاد بخابه داداشش سرصدا میکنه

وای خیلی بده.. من که یازده شب به بعد میام تو اتاق. دخترم رو تا ساعت دو به باباش میسپرم تو گهواره میخوابونه بعدش هروقت خودش بیدارشدواسم میاره

من الان بار سومه که میخوابونمش خدا کنه بیدار نشه🤕 🙏

سوال های مرتبط