به اعتقاد من اینطور مردا چون خودشون با چشم پاک نگاه بقیه نمیکنن فکر میکنن همه ام مثل خودشونن و ممکنه دید بد به شما داشته باشن در کل هرکی هر طوره بقیه رو اونطور میبینه
ببین میگن کافر همه را به کیش خود پندارد
از نظر من کسایی که اینجوری گیر میدن به زنشون خودشون به همونجاهای بقیه نگاه میکنن فکر میکنن بقیه مردا هم دارن نگاه میکنن زنشونو محدود میکنن
وای شوهر من یسری تو خیابون بودیم چن تا دختر که بودن یادم نمیاد چی گفت ولی یادمه تعریف کرد تا دوروز هر پسری که میدیدم از هیکلو قیافش تعریف میکردم اصلا طرفو نگاه نمیکردمو فرضی تعریف میکردم 😂😂جوری شده بود چشامو میبست گفت تو غلط کنی جلو من از کس دیگه آیی تعریف کنی
شوهرت بد دله نمیشه اینجور مردا عوض کرد🥲🫠
اخ بگردم واست
من معتقدم مردایی که اینطورن خودشون چشمشون میچرخه
همسر من اصلا به من کارنداره من با فامیل یا با برادرشوهرمجردام راحتم یا کلا ازاد لباس میپوشم چون خودش نگاهش ب کسی نیست به منم کاری نداره
شوهر منم همینه ولی من اصلا اهمیت نمیدم به حرفاش لباس هرجور که خوشم بیاد میخرم البته کلا خودم اهل کوتاه و ناجور پوشیدن نیستم ولی در کل لباس و به سلیقه خودم میخرم به حرفاش اهمیت نمیدم
چه سخت
من شوهرم اوایل رو شال حساس بود
یه مدت اسنپ کار میکرد با چشمش دید زنا چطور میگردن
حتی بارها بابت حجاب مسافر برام پیام جریمه میومد
کم کم حساسیتش خوابید
الان دیگ خودش میگه شال نپوش میگه واقعا چرا این همه مدت حساس بودیم
مگه چیه
الان شوهرت بقیه رو دیده خب باید عادی بشه براش دیگه
شوهر منم از مانتو جلو باز بدش میاد اما دیگ انقدرم حساس نیس واسه خیلی سختگیره من با دوستای شوهرم میشینیم عرق میخوریم با زن و شوهر دور هم شوهر تو خیلی حساسه خیلی کارت سخت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.