۴ پاسخ

شاید زیاد میخورع

منم پسرم همینجور بود ولی حجم شیرشا یکم کمتر کردم خیلی خوب شد.

شیر میدی یکم بزار سرش بالا باشه یهو بلندش نکن پسر منم شیر بالا میاره نه زیاد وقتی یهو بلند میکنم یا سکسکه می‌کنه بالا میاره

اگه اروغشو بگیرم زودتر همشو بالا میاره

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۱۶ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی