دیشب خیلی چشمامم میخارید الان که بیدار شدم ورم کردن
بهتره به دکترت بگی، برات آزمایش مینویسه. کهیر و خارش میتونه علامت مشکل کبد باشه میتونه صرفا آلرژی دارویی باشه ولی بهتره چک کنی
آخه آنوکساید زدم خارش بدن گرفتم دکتر برام تغییر داد ب هپارین حالا میبینم بعد سه چهار روز تزریق هپارین هم اینجور شدم
فکر نکنم طبیعی باشه حتی اگه علتش هپارین باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.