۴ پاسخ

دیشب خیلی چشمامم میخارید الان که بیدار شدم ورم کردن

بهتره به دکترت بگی، برات آزمایش مینویسه. کهیر و خارش میتونه علامت مشکل کبد باشه میتونه صرفا آلرژی دارویی باشه ولی بهتره چک کنی

آخه آنوکساید زدم خارش بدن گرفتم دکتر برام تغییر داد ب هپارین حالا میبینم بعد سه چهار روز تزریق هپارین هم اینجور شدم

فکر نکنم طبیعی باشه حتی اگه علتش هپارین باشه

سوال های مرتبط

مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آینده مامان آینده ۱۰ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی