بچه ها شربت آیورامی کیا دادن خوبه موثره؟

۵ پاسخ

من استفاده میکنم رو بچه من میفته
میگن شربت آتوسانم خوبه

منم الان به دخترم میدم دکتر براش توسته مریضه خوب بوده تا الان

اره خیلی خوبه برای سرفه خشک من میدم بهش عالیه

پدی کاف خیلی خیلی بهتره من دوتاشو دادم پدی کاف دو روز دادم همه خلطاش خوب شد

واسه پسر من تاثیر نداشت.
پلارژین دادم اوکی شد

سوال های مرتبط

مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری