آنومالی من میوفته تو عید چکار کنم

۸ پاسخ

تا ۲۰ هفته فرصت داری

منم وقت دکتر دارم عید بازه!

هفته دیگه برو الان مگه ۱۷ هفتت نیس؟

اگر جایی باز پیدا نکردی بیمارستان نوبت بگیر

چند روز دیگه مونده هفته هفته رو پر کنی؟
من ۱۷ هفته و ا روز رفتم یک سونوگرافی خوب همه چی دیده شد

از الان زنگ بزن وقت بگیر منم انتیم افتاده عید هزار جا زنگ زدم گفتن نیستیم اخر سر مجبور شدم ۲۸ ام وقت بگیرم

منم تو ایام عید میفته من زنگ زدم یه جارو پیدا کردم که بازه تو ایام عید برم باید ببینی کجا هستن

هستن خیلی از سونوگرافی ها منم ازمایش قندم تو عیده

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان اِلسانا💝 مامان اِلسانا💝 روزهای ابتدایی تولد