عزیزم من همیشه ویزیت آنلاین تو اسنپ میگیرم برام مینویسه چون جایی که من میرم ۸۰۰ کم میکنه بیمه سلامت رو
تخفیف هم میده هر ویزیت میشه ۲۰۰
نسخه انلاین بگیرکدم بهت میدن ! برنامه haal.ir یا دکترتو
اکثرا ازاده
من رفتم اصلا نپرسید بیمه چیه برا هزینش که کم کنه 3 و خورده ای گرفت
منم بدون نسخه رفتم عزیزم
نسخه نمیخواد سونو ان تی رو ببر نوبت بزن پولو میشناسن
خب برو پیش یکی دیگه برات بنویسه
برو سونوگرافی بگو آزاد واست انجام بده
تفاوت آنچنانی نداره
بدون نسخه برو میشه
بیمه ات چیه ماله من روستایی هست رفتم سونو گفت برام همه چی آزاده برو برات درمانگاه ماما بنویسه کد بده
خب بدون نسخه بگووو سونو انجام میدن
بهداشت فک کنم مینویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.