من از بس درد پریودم شدید بود رفتم سزارین اختیاری
درد پریود هر چقدر شدید باشه در برابر درد زایمان هیچه ولی هم بچه به دنیا بیاد در لحظه دردات میره یه اخیش از ته دل میگی😂
منم پریودی هام وحشتناکه دردم زایمانم شدید بود ولی خدا تحملش بهت میده
من پریودی خیلی کم درد داشتم مثلایه بار از هر چند بار خیلی دردم میگرفت منم موندم دردش برام چجوری خواهد بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.