نه چرا معاینه کنند. من رفتم نکردن
برای من یه بار رفتم سونو نوشت و آزمایش گفت اونجا معلوم میشه
هنوز هفتم پایین تر بود خودشونو معاینه نکردن
ولی میخواستن بکنن هم نمیزاشتم
نه معاینه نمیکنن برامنم ان اس تی نوشتن
نه عزیزم باید مشکلی دردی چیزی باشه وگرنه معاینه نمیکنن
من رفتم معاینه کرد. خصوصی هم بود.
البته بخاطر انقباض گفت اگه باز شده باشی بستری میکنم.
من رفتم معاینه کردن
گفتم نه گفت بخاطر اینکه کمردرد داری باید معاینه بشی ببینم دهانه رحمت توی چ وضعیتی هست
من چند سری رفتم بیمارستان معاینه نکردن البته خصوصی رفتم.
دولتیا هرچی بگی ازشون برمیاد بنظرم نزاری انجام بدن
نه ، خودت اجازه نده
کلا بیمارستان آدم جرات ندارع بره با دست های باز جلو در وایسادن سریع میخان معاینه کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.