خانوما شربت نئوزینک و برای اشتهاچ ساعتی میدین ؟

۸ پاسخ

بنظرم نیم ساعت قبل غذاخوردن یک سی سی بهش بدی تاثیر داره

فایده برا اشتها نداشت
من شبا میدم ۲.۵ سیسی

اشتها باز نمیکنه ولی رشد خوبی توی موها داره

اصلاتاثیرنداره

دکتر مهوا گفت غروب بده حس میکنم وقتی غروب میدم میلش میاد

هر 12 ساعت

من عصرا میدم ولی اشتهای انچنانی نداره

صبحا ۲سی سی و نیم ولی بی فایدس

سوال های مرتبط

مامان قیصر مامان قیصر ۱۵ ماهگی