من که شکم ندارم
من دختره ولی تو پهلومه
بستگی ب فرم بدنت داره کلا
هر کسی به بدن خودش بستگی داره حالت شکمش
بچه اولم که دختر بود تو پهلوم بود اصلا شکمم بزرگ نشد
همه جا هس 😄
نه جلوی شکمه ،پهلو ندارم من
پسر من همه جا هست😂😂 فقط توان اینکه بره تو حلقم رو نداره
پسر من همش سمت راست شکمم لم میده
تو پهلوم نیست ولی حرکاتش بین پهلو و جلو شکممه
منم اومده جلو اصلا تو پهلو نیست
من دخترمم تو پهلوم بود این یکی هم فکر کنم تو پهلومه . چون بیشتر لگنم بزرگ میشه تا شکمم
اره برای من رفتن پهلو
پسر من ک سلام میده از جلو😮💨
من که نه قشنگ اومده جلووو
نه شکم من که انقد بزرگ شده و اومده رو به جلو ا
آره پسر من تو پهلوم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.