ماماناي پسردار شماهم بچه تو پهلوتونه؟

۱۶ پاسخ

من که شکم ندارم

من دختره ولی تو پهلومه

بستگی ب فرم بدنت داره کلا

هر کسی به بدن خودش بستگی داره حالت شکمش
بچه اولم که دختر بود تو پهلوم بود اصلا شکمم بزرگ نشد

همه جا هس 😄

نه جلوی شکمه ،پهلو ندارم من

پسر من همه جا هست😂😂 فقط توان اینکه بره تو حلقم رو نداره

پسر من همش سمت راست شکمم لم میده

تو پهلوم نیست ولی حرکاتش بین پهلو و جلو شکممه

منم اومده جلو اصلا تو پهلو نیست

من دخترمم تو پهلوم بود‌ این یکی هم فکر کنم تو پهلومه . چون بیشتر لگنم بزرگ میشه تا شکمم

اره برای من رفتن پهلو

پسر من ک سلام میده از جلو😮‍💨

من که نه قشنگ اومده جلووو

نه شکم من که انقد بزرگ شده و اومده رو به جلو ا

آره پسر من تو پهلوم بود

سوال های مرتبط

مامان گیتی و میکائیل مامان گیتی و میکائیل ۴ ماهگی
مامان دنیا،شقایق مامان دنیا،شقایق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بهترین هدیه خدا مامان بهترین هدیه خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دنیا،شقایق مامان دنیا،شقایق هفته بیست‌وسوم بارداری