حتی اجباری هم بعضی دکترا زیر میزی میگیره
آشنای ما وزن بچش ۴۷۰۰ سونو زده باز سزش نمیکردن ۱۰ تمن ازش گرفتن زیر میزی
من دکتر خودم میخواستم و دادم بچمم بریچ بود
اگه بخای دکتر خودت بیاد آره باید بدی
اگر تا روز زایمانت همچنان بریچ بمونه دیگه زیر میزی نمیگیرن ولی اگر بچرخه و سفالیک بشه و شما خودت بخوای حتما سزارین بشی قطعا زیر میزی میگیرن
اگه خصوصی بخوای بری بله میگیرن
دولتی بری طبق سونو که بریچه نمیگیرن هر دکتری هم دولتی نمیره
بستگی ب دکترت داره
مثلا دکترا میمونن تا هفته اخر اگ نچرخید سز اجباری میشی
اگ چرخید ک طبیعی
و اگرم خاستی سزلرین شی زیر میزیمیگیرن
عزیزم برای چی زیر میزی بدی؟
وقتی بچه بریچه سزارین اجباره، طبیعی که نمیتونن
نه دیکه سز اجباری میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.