۸ پاسخ

حتی اجباری هم بعضی دکترا زیر میزی میگیره
آشنای ما وزن بچش ۴۷۰۰ سونو زده باز سزش نمیکردن ۱۰ تمن ازش گرفتن زیر میزی

من دکتر خودم میخواستم و دادم بچمم بریچ بود

اگه بخای دکتر خودت بیاد آره باید بدی

اگر تا روز زایمانت همچنان بریچ بمونه دیگه زیر میزی نمیگیرن ولی اگر بچرخه و سفالیک بشه و شما خودت بخوای حتما سزارین بشی قطعا زیر میزی میگیرن

اگه خصوصی بخوای بری بله میگیرن
دولتی بری طبق سونو که بریچه نمیگیرن هر دکتری هم دولتی نمیره

بستگی ب دکترت داره
مثلا دکترا میمونن تا هفته اخر اگ نچرخید سز اجباری میشی
اگ چرخید ک طبیعی
و اگرم خاستی سزلرین شی زیر میزی‌میگیرن

عزیزم برای چی زیر میزی بدی؟
وقتی بچه بریچه سزارین اجباره، طبیعی که نمیتونن

نه دیکه سز اجباری میشی

سوال های مرتبط