نه فک نکنم زمینی ایران قویتره واسه همون این کارو نمیکنن
عزیزم نکران نباش جنگ زمینی بشه بازم اماده ایم برا مقابله وبه امید خدا پیروزی ما نزدیک مرز هستیم مهران ولی بازم نگران نیستم وتوکل بر خدا چون تجربشو دارن پدرانمون بابای من عشت سال دفاع مقدس بوده
جرات نمیکنن. الان چندروزه میگه ولی کو
چرا یکی میگه حمله زمینی یکی میگه اتش بس این خبرا منبعش کجاست ؟چون من هیچی ندیدم
دیدم ولی گفته بود از گزینه های روی میز قطعی نیس
تو کدوم خبر گفته شده
فکر نکنه اینکارو کنه خودش میدونه
ایران بالاترین تجربه جنگ زمینی رو داره
از همین گرینه از همه بدتر میترسم
کی گفته ؟؟
آمریکا میفرسته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.