۳ پاسخ

مژه منظورته پلک چیز دیکس
نه مژهات نمیریزع بشرطی که خودش بافته نه خودت بکنیش

نگاه کاشت نکن کاشت بده اکستنشن کنی نمیریزه اصلا مژه های خودت طبعی هم هست کلاسیک بذار

من دوبار گذاشتم حوصلم نکشید خودم کندم مژه های خودمم دراومد باهاش تا یه مدت مژه نداشتم.ولی اگه دس نزنی فک کنم اوکیه

سوال های مرتبط

مامان عباس 👦 مامان عباس 👦 ۴ سالگی
مامان آدرینا مامان آدرینا ۴ سالگی
مامان آدرینا مامان آدرینا ۴ سالگی
مامان شازده مامان شازده ۴ سالگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۳ سالگی