سلام‌مامانا گل خوبید‌من‌دلم‌بستنی بخورم اشکال ندار

۳ پاسخ

بستنی سنتی بهتر از این پاستوریزه ها هست برای وزن گیری بچه هم خوبه

من هروز میخورم

سنتی نخور

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس مامان آرتمیس ۴ ماهگی
مامان کوروش جان👶🏻❤️ مامان کوروش جان👶🏻❤️ ۱ ماهگی