تو پریودی خون ریزی شدید با درد شدید خوب نیست ایا؟

۴ پاسخ

برای احتیاط چکاب بدی بهتره اگه چیزی باشه از الان درمان بشه

منم درد های شدید داشتم رفتم پیش پزشک طب سنتی گفت سردی رحم داری چند تا عرقیات داد دیگه اصلا دل درد نمیگیرم... برو پیش پزشک طب سنتی

من از سال اولی که عادت شدم هم درد هم شدید بود و هی گفتن طبیعه تا اینکه ازدواج کردم و رفتم سونو دادم متوجه شدم کیست های متعدد دارم و کارم به عمل جراحی کشید پیگیری کن حتما سونو واژینال بده اینطوری خیالت راحت تره

میگن طبیعیه 🙇‍♀️

سوال های مرتبط