۱۵ پاسخ

بیشتر پروتیین تخم مرغ تو سفیدشه بخور نوش جون

من اصلا آبپز نمیخورم ولی پروتئین زرده تخم مرغ زیاده بهتره تا جایی که میتونی بخوری

عزیزم املت یا نیمرو‌با کره رو‌امتحان کن شاید دوست داشته باشی😊

من ک تهوع اصن نزاشت بخورم یه هفتس شروع کردم اونم تقریبا نیمرو . اب پزم با کلی چیز میز اضافه کردم مجبوری میخورم .
اما در کل سفیده بهتر از زردس چون پروتئین داره

من آب جوش میارم بعد تخم مرغ داخلش می‌زارم ۸ دقیق بپزه زردش طلایی میشه بعد رنده میکنم با خیارشور و سس جات خالی عالی میشه

من اصلا کلا زردشو میخورم دلپیجه میفتم ابپز میکنم سفیدشو میخورم

من تا هفته ۱۳ نخوردم، الان هر روز میخورم و به خودم‌ میگم برای بچه خوبه ، پس بخور

من ۳ ماه نخوردم از بوش شکلش حالم بهم میخورد ولی الان نیمروخوردم چقدم بهم چسبید

روی زرده یکم اب لیمو بریز، بعد همزمان با سفیده بخور. قابل تحمل تره

منم از تخم مرغ زیاد خوشم نمیاد ولی به نظرم اصلا زردشو جدا نکن باهم بخور کنارش فوری گوجه یا خیاری چیزی بخور ک زود بره پایین

منکه نخوردم اوایل دوس داشتم چندبار خوردم دیگه الان ازش متنفرم

بعدم فایده نداره بدون زرده

من آبپز که نمی‌خورم اصلا سفید از قبل بارداری هم خالی دوس نداشتم فقط نیرو اونم همزده

من زردشو‌ دوست دارم سفیدشو نه . ولی فک کنم پروتئین بیشتر زرده داشته باشه

منکه نخوردم کلا

وای من لب نزدم تا حالا ویار شدیده

سوال های مرتبط

مامان دلانا 🍓 مامان دلانا 🍓 هفته سی‌وششم بارداری